Lillemor Karlsson

måndag 2 april 2012

Bästa starten på ny vecka!

Vilken bra start på dagen!  Jag åker till Stockholm, denna vackra pulsande stad, och går på Vasagatan och känner något slår till mig i huvudet lite lätt. Är det någon som kastat snöboll...kom det kanske lite hagel ??  Nääää....det var en fågel som förgyller min framtid med gårdagens måltid i form av s.k. processad massa (!!) - en lagom klick mitt i mitt huvud.  Vet ni chansen för att detta skall hända ???   
Just därför känner jag mig upprymd och överlycklig, turen skall stå mig bi i alla utmaningar. 

Idag skall jag ta tag i mitt bloggande och twittrande. Jag vill ju också hänga med och upptäcka ny teknik och nya kommunikationskanaler. Det är ju kul att lära sig nya saker och efteråt slås man utav känslan  -Varför har jag inte provat detta förut ?  Det är just så som vi hoppas ni alla upplever EUMAs nätverk för assistenter och sekreterare; utvecklande och roligt, man lär sig nytt av varandra eller bara genom insikt. Det viktiga är att man vågar prova på nya utmaningar, eller att se utmaningarna från ett annat perspektiv - som att t.ex. skratta åt en fågels olycka i sitt nytvättade hår :o)  #eumasweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar